Wykres roczny blog rowerowy vizirek.bikestats.pl

Wtorek, 24 lipca 2012 Kategoria Grupowe, Nocne, Po pracy, z rybą 5374

II Noc cykliczna

W pracy do 17.35. O wspomnianej godzinie Aga podrzuciła mnie w okolice C.H. Lidl w Z-ciu. Robie małe zakupy i ruszam na pociąg do Dąbrowy Górniczej. Chwile po tym jak ruszyłem z Zawiercia o 18.45 odbieram telefon do Andrzeja, ze oni juz są przy molo na Pogorii III. Zajeżdzam na mieszkanie, szybki posiłek, przebranie sie i przepakowanie (odbieram sms-a od ryby z pytaniem kiedy bedę?) i ruszam z Arkiem w kierunku Pogorii. Dojeżdżając trafiamy na pierwszą dwójkę prowadzącą rajd. Jedziemy z nimi ścieżką rowerową w strone asfaltu, gdzie czekamy na pozostałą częśc grupy. Powoli z ciemności wyłaniają sie kolejne grupki uczestników. Telefonicznie szukam Andrzeja, ale nie odbiera. W okół widac tylko czerwone i białe światełka przeplatane błyskami lamp aparatów. Gdy na skrzyżowaniu zaczyna robić sie gęsto, powoli ruszają kolejne osoby w dalszą drogę. Jedziemy, po drodze mija nas Paweł. Kawałek jedziemy razem. Dojeżdżamy na miejsce grilowania, gdzie trafiamy na Sebka, Mateusza, Andrzeja, Przemka, Pawła. Pieczemy kiełbaski na ogniu, rozmawiamy. Potem podchodzi do nas Gozdi. Po zakończeniu spotkania ruszamy wspólnie w stronę Dąbrowy Górniczej. My z Arkiem odbijamy na Ujejsce, chłopaki jadą na Łazy gdzie grupa zawierciańska odbija, a Andrzej z Przemkiem gnają dalej na Ogrodzieniec, gdzie Przemek jedzie juz sam na Szczekociny. Dzięki za miły wieczór i czekamy na kolejne Noce cykliczne.