• Suma w górę: 0 m

Wykres roczny blog rowerowy vizirek.bikestats.pl

Sobota, 23 maja 2015

3xLIDL xD

Jako ze stwierdzałem u siebie braki w wyposażeniu rowerowym, a w Lidlu ogłosili kolejna promocje postanowiłem skorzystac z okazji i zakupić spodenki i co mi tam jeszcze na miejscu spasuje. Pojechałem do Lidla w okolicach dąbrowskiego Krossa, zakupiłem ww. spodenki i okularki białe,

fajnie komponowały mi sie z kaskiem, ale jak sie później okazało były ch...wo wykonane i cały czas mi wypadała ta wkładka przeciwpotowa. Spodobały mi sie tam buty, ale największe jakie mieli to 44, a były sporo za małe, wiec wyszukałem w Garniaku i wybrałem sie do kolejnego Lidla. Tam właściwie nic nie kupiłem i wracając stwierdziłem ze podjade jeszcze do Auchana dokupić troche żarełka, ale jadąc tam trafiłem na tablice (kierunkowskaz) na jakiegoś niezidentyfikowanego Lidla. Okazało sie że to świeżo wybudowany, dość spory Lidl w Sosnowcu i tam butów 45 było nawet kilka i jedne sobie wybrałem, a białe okulary zamieniłem na czarne, bo nie tylko kolorem sie różniły, ale i konstrukcją.