• Suma w górę: 0 m

Wykres roczny blog rowerowy vizirek.bikestats.pl

Wtorek, 21 sierpnia 2012 Kategoria Grupowe, Nocne, Po pracy, z rybą 5374

III noc cykliczna

Po pracy wsiadam w pociag i udaje sie do znajomego po rower. Około 20.00 wspólnie między zbiornikami Pogoria III i IV udajemy sie w kierunku Pałacu Kultury Zagłebia. Czym bliżej celu, tym na naszej drodze coraz czesciej pojawiaja sie inni amatorzy (własciwie to w wiekszości amatorki)dwóch kółek. Około 21.00 startujemy.

Przemo z Kamilem walczą z defektem koła.

Chyba juz nie ucieka powietrze, bo Kamil ma wyraźnie pogodną twarz :)

Docieramy na miejsce do Parku Zielona.

Jedni próbują rozpalić grilla, ja biorę sie za kręcenie filmiku z wjazdu pozostałych uczestników.

Dziękuje za wspólna jazde Arkowi, Przemkowi, Kamilowi, dziewczynie która obstawiała tyły (sorrki nie znam imienia, ale dzięki wielkie ze zaczekałaś z nami, az chłopaki uporają sie z kołem), Łukaszowi no i wszystkim innym bioracym udział w III Nocy Cyklicznej. Za dwa tygodnie spotykamy sie znowu :)