• Suma w górę: 0 m

Wykres roczny blog rowerowy vizirek.bikestats.pl

Niedziela, 31 maja 2015 | Uczestnicy Kategoria z innymi osobami poza rybą

Rowerowa pielgrzymka mężczyzn do Piekar Śl. 2015

Route 3 082 063 - powered by www.bikemap.net

O 7.20 wyruszyłem śladem na Pyrzowice. W Strzyzowicach odbiłem na Rogoźnik. W Piekarach śląskich byłem o 8.50. Zadzwonilem do Tomka, który czekał jeszcze w Rudzie na Cykloholików.

Po mszy na Kalwarii Piekarskiej Sanktuarium Matki Sprawiedliwości i Miłości Społecznej w Piekarach Śląskich która trwała od 10, do 12 z minutami, ruszylismy w stronę Chorzowa. Po drodze dokupiliśmy kiełbasy, bo Tomek zaprosił mnie do WPKiW na grilla, którego ze soba przytargał. Po drodze z łóżka wyciągnęlismy Artiego i wspólnie udaliśmy sie na rzeczonego grilla.

Po zmianie miejscówki, chłopaki przygotowali również kawe, bo jak sie okazało, Tomek w sakwie skitrał również gazową kuchenke turystyczną, wode itd.

Przy wieży telewizyjnej TVP Katowice rozstaliśmy się, skąd ja po wytyczeniu trasy udałem sie w stronę Siemienowic Śląskich,

Będzina i DG. Przejeżdżając przez Będzin zahaczyłem o cmentarz na Koszelewie,

potem o apteke, C.H. Pogoria, gdzie uzupełniłem zapasy żarełka i innych podstawowych artykułów codziennego uzytku i na chwile do Parku Hallera na Golców podczas Dni Dąbrowy.

Z pod Pogorii to ledwie sie zabrałem, bo sakwe juz miałem pełniutką,a reszte rzeczy zawinąłem w ubranie i przytroczyłem na góre sakwy zapięciem do roweru :)